Официално писмо до г-н Волен Сидеров и ПП „Атака“

volen1_400_01

Г-н Сидеров,

Господа народни представители от ПП „Атака“,

Обръщам се към вас в отговор на вашето предложение от преди 2 дни, провокирано от гей парада в София – Sofia Pride. Искате да внесете закон, който да глобява и дори да вкарва в затвора хомосексуалисти, които, примерно, се целуват на обществени места и изразяват близост помежду си. Сега, на мен ми е абсолютно ясно, че вие много добре знаете, че изконно такъв закон няма как да мине, а просто го предлагате, за да вдигнете малко шум покрай вас, защото след многобройните ви минетчийски постъпки, вече не сте интересни никому. А след като официално легитимирахте корумпираното комунистическо правителство на Олигарски, съм на мнение, че тези, които биха гласували отново за вас, са значително по-малък брой дебили.

По-лошото в случая, което и ме накара да напиша тази статия, е, че смятам, че вашите убеждения наистина са толкова болни, мерзки и непристойни за едно високо развито общество през 2013г., каквото, несъмнено, е човешкото такова в наши дни.

Понеже вие казвате, че този закон е важен и ще предотврати евентуалното налагане да обяснявам на детето си защо двама мъже се целуват, моят отговор е следният:

Смятам, за всеки здравомислещ човек в България (колкото и малко да са те) би било много по-лесно да обясни на детето си, защо двама мъже се целуват, отколкото да обясни колко голяма политическа подлога, обслужваща чужди интереси, сте вие г-н дърт ексхибиционист Сидеров и вашата политическа формация от проститутки – ПП Атака.

playbolen1w

16 мнения за “Официално писмо до г-н Волен Сидеров и ПП „Атака“

  1. Връх в политическата хомосексуалност 🙂

  2. ех … за момент ми беше приятно … после осъзнах, че това е Сидеров

  3. Отвратен съм от Вас Тони Господинов. С цялото ми уважение, дано сина ви стане най-обикновен педал, та да не може да бъде продължен вашият род.

    • Страхувам се, че ще се наложи да Ви разочаровам. Запланувал съм си момиченце. Пък и да е момче, имам си двама братя. Толкова по темата с рода ми. хаха

      Интересно ми е обаче от какво по точно сте отвратена? Отвращавате се от мен, а не се погнусявате от дъртият ексхибиционист Болен?

      #ОСТАВКА

      • Волен си е Волен.От Атака винаги са предлагали крайни закони. Това, че защитаваш и подкрепяш разпространението на педерастията в България е нещо отвратително и не по-малко крайно. Отивай в Америка и се пляскайте там, да Ви е демократично. Тук е Православна България, и последното нещо, което ни трябва е още повече разврат и педерастия …

      • Интересно ми е защо си мислете, че хомосексуалността е присъща единствено на мъжете? И да ви се роди момиченце, нима няма „опасност“ тя да бъде хомосексуална? Или може би лесбийките не отващават никого в тази сбъркана държава!? Излгежда на никого не са му проблем две целуващи се момичета, но ако става дума за мъже трагедията е пълна!

  4. Голям ибрикчия стана от Волен. Голям.

  5. Любо, ами като толкова ти харесва иди ти в Иран. Сигурно и други неща от тамошния живот ще ти харесат (те и с жените се държат доста гнусно…)
    Все си мисля, че хората в България се стремим към Европа…

    • Жоро, аз пък си мислех, че България лиже задника на Русия, пък Европа е тук единствено да налива пари в грешните джобове. Пределно ясно е, че на никой в БългариА не му пука за Европейските морални ценности и политика.

  6. До @NEM: Не знам къде видя или защо прозря, че защитавам „педерастията“. Напротив дори! Просто казвам, че хората с различна сексуална ориентация изобщо е трябва да представляват проблем за другите хора и определено не трябва да бъдат репресирани.

  7. Големи ДЕМОКРАТИ сте в този форум….Поне не ми трийте коментарите–ама от пИдали какво да очакваш? Хубава работа ама педалска работа..Борят се за демокрация ,а в същото време трият всеки неудобен коментар.Тони ти си СРАМ за родителите си и за цялата НАЦИЯ–ти си един обикновен неосъзнат деградирал анти морален БОКЛУК

    • Видях ся пич, трия коментарите защото съдържат нецензурни думи. Аз принципно съм циник и ценя цинизма и не се мръщя на т.н. “цинични” думи ако са употребени подходящо, но повечко от тях идват… в повече. Обидите към мен или друг коментиращ пък няма кво толкова да ги обяснявам: достатъчно дълго съм бил модератор на форуми за да ми е ясно, че псуването един друг е като лавина и почне ли се, спирка няма.

      Ако изразиш мнението си по нормален начин, то няма да бъде пипнато, мога да ти гарантирам.

  8. От „заразяване“ с хомосексуализъм се боят само простаците, съмняващи се в своята мъжественост!

    • Мъжествеността и хомосексуализмът нямат нищо общо и едното определено не зависи от другото! Ясно ми е, че повечето от вас идея си нямат за какви хора точно става въпрос. Смея да тръвдя, че познавам гей мъже, които по никакъв начин не бихте определили като хомосексуални, съдейки по това колко мъжествени са.

      И тъй като сме на тази тема, нещо, на което може да обърнете внимание в случай, че минавате към Париж:

      http://www.huffingtonpost.com/2013/09/26/nude-men-art_n_3990415.html

  9. Определено смятам, че такива закони са плод на политическата импотентност на Сидеров и компания. Чешат си езиците, защото просто не могат да предложат нещо качествено.

    След като легитимираха изграденото върху корупция правителство на Олигарски, само такива гръмки, открити простащини са в състояние да ги вкарат във вечерните новини.

  10. Меркел спечели най-много проценти на изборите. Обаче не и стигат за самостоятелен кабинет. Немците имат ли си германец-педераст като Сидеров?

Вашият коментар